Memories…. en verbanden leggen…

Vandaag, 28 juni, naar Roosendaal, halve marathon lopen voor Kika. Door al het vliegtuiggeweld boven/over Bergen word ik nu ook in het weekend voor 05:00 gewekt. Positief als ik ben, maak ik daar dan maar dankbaar gebruik van. Op het gemak ga ik mijn tas pakken, en dan dadelijk op reis.

De iPad speelt diverse nummers af via Spotify, en opeens is daar weer Hozier met het nummer “in a week”. Zo intens komt dit nummer binnen en raakt het mijn diepste emoties. Terwijl ik van het nummer geniet vind ik onderstaande Post I, destijds door Miriam geschreven en op mijn kussen geplakt, en voor mij is het helder. De verbindingen zijn duidelijk. Wanneer mijn tijd gekomen is en dit Aardse bestaan ophoudt, zal zij daar zijn om mij te begroeten.

Het gaat een heel mooie zondag worden, ik weet het en ik voel het. Aloha

 

Plaats een reactie